Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Cyberpunk 2077 pozwoli nam walczyć kataną, jak przystało na prawdziwego samuraja
Kolejna porcja konkretów dla wszystkich, którzy odliczają dni do kwietnia i premiery gry Cyberpunk 2077. Tym razem kilka słów o dostępnym w grze uzbrojeniu, którego znajdziemy o wiele więcej, niż miało to miejsce w poprzednim RPG studia CD Projekt RED – grze Wiedźmin 3. Nie da się ukryć, że tytuł oferował masę rozmaitego sprzętu, ale w zgodzie z oryginalną koncepcją wiedźmińskiego rzemiosła i skutecznością określonych konfiguracji jedynym słusznym wyborem korzystanie z dwóch mieczy. Tymczasem w Cyberpunk 2077 będziemy mieli zdecydowanie większe pole do popisu – przekonuje Mateusz Tomaszkiewicz.

W rozmowie z redakcją Gamingbolt Tomaszkiewicz wyjaśnił, że poza faktem, iż do naszej dyspozycji zostanie oddany znacznie obszerniejszy wachlarz rozmaitego uzbrojenia, to większość dostępnego asortymentu będziemy mogli dodatkowo personalizować. Stopień modyfikacji uzależniony będzie od konkretnego modelu i klasy broni, ale takie dodatki jak luneta czy tłumik będą standardem. Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że obok broni do walki na dystans – pistoletów; rewolwerów; ciężkich, lekkich czy snajperskich karabinów – otrzymamy także kilka klas broni do walki wręcz. Wśród nich pojawią się noże, młoty czy miecze samurajskie, ale jednym z podstawowych elementów będzie Nanowire, czyli linka, którą wykorzystamy do hackowania, ale możemy nią także smagać oponentów.

Źródło:
"LM" - gram.pl
Klemens
2019-07-01 15:13:05
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow